Jak řídit SEO aktivity při více webech

Vše kolem affiliate marketingu. Postupně se toto téma bude štěpit na menší s narůstajícím počtem vláken.
Odpovědět
Luboš
Příspěvky: 17
Registrován: pát 06. dub 2012 9:21:07
Kontaktovat uživatele:

Jak řídit SEO aktivity při více webech

Příspěvek od Luboš »

Jakým webem řídíte SEO aktivity, pokud máte hodně webů ? Co používáte pro zaznamenování jednotlivých kroků v SEO ?
Při více webech už by to možná chtělo nějaký nástroj.

Díky
Uživatelský avatar
AffilBox
Příspěvky: 137
Registrován: čtv 12. led 2012 13:05:47
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak řídit SEO aktivity při více webech

Příspěvek od AffilBox »

Excel :-D
Přečtěte si mou knihu Jak prodat více díky AFFILIATE MARKETINGU. První český software, jenž umožňuje komukoliv velmi rychle spustit affliate program pro svůj e-shop či projekt AffilBox. Podívejte se také na můj blog, určitě vás tam něco zaujme.
Uživatelský avatar
ambiente
Příspěvky: 18
Registrován: sob 11. úno 2012 16:12:18
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak řídit SEO aktivity při více webech

Příspěvek od ambiente »

Excel, jinak na pár větších projektů Collabim a celkem v pohodě půjde využít pro výměnu odkazů atd http://linkmonitor.cz/
Naposledy upravil(a) ambiente dne ned 22. dub 2012 10:41:42, celkem upraveno 1 x.
Miki
Příspěvky: 87
Registrován: úte 24. led 2012 14:15:55

Re: Jak řídit SEO aktivity při více webech

Příspěvek od Miki »

Já si zapisuju jen co jsem kdy, kde upravil a jaký byl stav pozic. Můj problém je že při snaze dělat seo pro mnoho projektů najednou ztratim zaměření => raději identifikuji ty nejlépe konvertující projekty/podstránky a ty se snažim tlačit na horu (eviduju co jsem udělal a ručně sleduju pozice několika kw), ostatní projekty nechávám žít vlastním životem a upravuju pouze v případě že dostatnu nějakej nápad ke zlepšení či někde narazim na možnost získat tématický odkazy (můj problém je tedy spíš zjistit co a ne jak).

Aplikace monitorující pozice nepoužívám, protože když mám obsáhlý web tak stejně nevím která kw jsou pro mne nejdůležitější (neseženu tolik obsahu abych vytáhnul nahoru vše) a pokud bych sledoval dejme tomu 20 slov na 20 webech tak pak můžu celej den strávit sledováním pozic (raději se zaměřim pouze na několik podstránek/kw několika nej webů - ale občas to je díky velké konkurenci začarovanej kruh a ne nejsnadnější cesta => chce to neustále objevovat méně konkureční long tail výrazy a na jejich základě rozšiřovat obsah).

Takže sleduji zdroje návštěvnosti(kw), zdroje konverzí affiliate programů, případně mezery v serpu/na trahu a u těch nejlepších slov/stránek se pokoušim vylepšit onpage, rozšířovat obsah, budovat offpage, zapíšu do texťáku a za měsíc/dva zkontroluju co se událo. A takhle pořád dokola. Po několika letech sem si tenhle způsob docela oblíbil, ikdyž stejně to celkem flákám a radši si developim nový weby (teď už to jsou vlastně spíš aplikace:)
Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 hostů