Stránka 2 z 2

Re: PPC v Affiliate

Napsal: sob 19. říj 2013 21:51:42
od Dave
Nyní jedu takový mix. Někdy nechám propagovat fb stránku na získání víc lajků, reklama je ale velmi úzce specifikovaná na cílové uživatele (kradu je konkurenci).

Příspěvky propaguji jen pokud vím, že budou prodeje. Tzn. naposledy jsem například pomohl akci do JV Asie, jelikož je doba, kdy se letenky kupují a proto je návratnost v desítkách %

Tohle je ale jen aktuální propagování. Za celou svou aktivitou se snažím budovat kvalitní branding a zapojovat lidi do dění. Jen aktivní uživatelé jsou přínosní, není sranda je donutit reagovat, ale pokud člověk ví jak na to, jde to naprosto samo... FB nedovolí zobrazovat obsah všem tvým fanouškům - tzn. jen nákupem fanouška jsi nezvítězil, teď buď znovu zaplatíš za to, aby to viděl nebo uděláš obsah tak, aby se lidé zapojili a zobrazilo se to všem.

Sám jsem jako na horské dráze, někdy mám dosah 30%, jindy klidně 200%.. Ještě bych určitě rád doplnil, že jediný důvod proč tak ženu nahoru je ten, že jsem si dal cíl být do konce roku jasnou jedničkou, takže v tom topím celkem dost peněz... Návratnost zatím sice je, ale opravdovou kvalitu se dozvím až v letní sezoně.

Facebook rozhodně není jen "emailling", je to mocný nástroj s kterým se musí umět pracovat a přinese své plody. Doba social managerů už přišla i do ČR, ovšem zatím těch kvalitních napočítáš na jednom prstu.

Re: PPC v Affiliate

Napsal: sob 19. říj 2013 22:01:26
od Dave
Ještě rada nad zlato, vyhni se propagaci od pátku do neděle ;)

Re: PPC v Affiliate

Napsal: pon 04. lis 2013 14:27:31
od petrpolivka
K čemu vám budou například fanoušci na FB, když prodávát B2B součástky do specializovaných obráběcích strojů? Jaká ej vaše cílovka? Na FB ji asi nenajdete...