Jakou odměnu si účtovat za správu affiliate programu?
Napsal: úte 12. lis 2013 11:47:17
Dobrý den,
v affiliate nejsem nováčkem. Teď mám ale v této branži možnost zkusit něco nového, dostat se na "druhou stranu".
Byl jsem požádán, abych spravoval partnerský program pro e-shop.
V zásadě vím jak na to, také předpokládám a partnerem bude tolerováno,
že se některé věci budu doučovat za pochodu.
Už před startem spolupráce je však nutné vyřešit, jak bude počítána moje odměna.
Nemám vůbes představu o tom, jaké ceny jsou v tomto oboru na trhu obvyklé.
Nechci zákazníka "natáhnout", nechci dělat pod cenu, rád bych už od počátku vytvořil model,
který bude dlouhodobě výhodný pro obě strany.
Poradíte mi někdo jak "ideálně" stanovit odměnu pro affiliate managera?
Vítám jak rady z praxe, tak i zamyšlení pouze v teoretické rovině.
Problematika mne zajímá obecně. Vím ale, že nejspíš bude záviset na konkrétních podmínkách. Pokud budete chtít někdo pracovat s přesnějšími údaji, pak má zakázka bude mít následující parametry: jde o navštěvovaný, konkurence schopný e-shop s minoritním zbožím, předpokládá se expanse do zahraničí, obchodní přirážka je v průměru 50 %, zákazníci se často vracejí a opakují nákupy (s cca roční periodicitou).
v affiliate nejsem nováčkem. Teď mám ale v této branži možnost zkusit něco nového, dostat se na "druhou stranu".
Byl jsem požádán, abych spravoval partnerský program pro e-shop.
V zásadě vím jak na to, také předpokládám a partnerem bude tolerováno,
že se některé věci budu doučovat za pochodu.
Už před startem spolupráce je však nutné vyřešit, jak bude počítána moje odměna.
Nemám vůbes představu o tom, jaké ceny jsou v tomto oboru na trhu obvyklé.
Nechci zákazníka "natáhnout", nechci dělat pod cenu, rád bych už od počátku vytvořil model,
který bude dlouhodobě výhodný pro obě strany.
Poradíte mi někdo jak "ideálně" stanovit odměnu pro affiliate managera?
Vítám jak rady z praxe, tak i zamyšlení pouze v teoretické rovině.
Problematika mne zajímá obecně. Vím ale, že nejspíš bude záviset na konkrétních podmínkách. Pokud budete chtít někdo pracovat s přesnějšími údaji, pak má zakázka bude mít následující parametry: jde o navštěvovaný, konkurence schopný e-shop s minoritním zbožím, předpokládá se expanse do zahraničí, obchodní přirážka je v průměru 50 %, zákazníci se často vracejí a opakují nákupy (s cca roční periodicitou).