Zdravím,
1) šablona je základní, responzivní, tady moc hodnotit není co.
2) Líbí se mi, že jsi se zaměřil na konkrétní seriály - takováhle specializace může být dle mě ještě vhodnou cestou, jak prorazit v tak naplněném oboru, takže dobrý krok.
3) V chromu a safari ti v hlavičce visí ve vzduchuTrička z seriálů pro Vás - levý horní roh.
4) Osobně bych na hlavní stránce u náhledů jednotlivých triček neukazoval sdílecí tlačítka - tvým záměrem je především dostat člověka na e-shop a je dobré po uživateli chtít jen jednu akci - tedy proklik na tlačítko. Nemíchal bych tedy k tomu ještě sdílecí buttony ač jsou strašně oblíbené.
5) Stejně tak bych vyhodil vše, co uživatel nutně nepotřebuje - třeba na hlavní stránce potřebuje jít na detail produktu a ne klikat na xx štítků, číst si kdy byl příspěvek publikován apod. To bych z náhledu vyhodil. Zbude ti nadpis, fotka, popisek a tlačítko. Jednoduché a čisté.
5) K tlačítku Chci tohle tričko - tahle "hláška" je na tričkových webech solidně profláknutá, osobně bych ji raději otestoval vůči jiným variantám, ale pro začátek by měla stačit. V detailu produktu bych také odstranil sdílecí tlačítka - buď úplně nebo je dal dolů a nenechal je graficky tak výrazné - v oblasti kolem tlačítka by mělo být dostatek volného místa, aby se návštěvník zaměřil jen na tlačítko. Nesmí ho nic mást, musí to být čisté a jednoduché.
6) Se štítky bych to tak moc nepřeháněl, hlavně sílu dostanou tehdy, když v nich bude více jak 1 produkt - třeba tričko homer simpson apod.
7) Vypnul bych defaultně komentáře - nemyslím si, že to někdo bude komentovat a stále tvým zájmem je co nejrychleji poslat návštěvníka na shop
8) Když nemáš žádné zboží v kategorii, nezobrazuj ji - třeba
http://trickazserialu.cz/category/how-i ... ur-mother/.
A teď už zbývá jen ta nejdůležitější část - kde sehnat návštěvnost. Na tom pohoří většina affiláků. Držím ale palce
Ať se daří!