Jak bojujete s prokrastinací a nesoustředěností

Vše kolem affiliate marketingu. Postupně se toto téma bude štěpit na menší s narůstajícím počtem vláken.
Odpovědět
jimmyhayek
Příspěvky: 6
Registrován: úte 27. bře 2012 13:54:59
Kontaktovat uživatele:

Jak bojujete s prokrastinací a nesoustředěností

Příspěvek od jimmyhayek »

Zdravím všechny, právě jsem se registroval, tak rovnou založím vlákno :-)
Jak bojujete s prokrastinací? Mně dělá často problém soustředit se na práci. Pořád jedu kolečka - Facebook → Twitter → Mai → Google Reader atd :D Do toho ještě občas nějaká hra, kterou musím nakonec odinstalovat, jinak bych neudělal vůbec ni. Jediná denní doba, kdy se dokážu od tohoto odpoutat a dokážu dělat v kuse delší dobu je noc. Jenže pak mám zase problém, že jakmile začnu dělat v noci, skončím ráno a mám úplně narušenej spánkovej režim. To pak jsem třeba týden úplně rozhozenej, že dva dny nespím a pak zase spím 18 hodin v kuse atd :D
Taky v tom hraje roli, že studuju v jiném městě, kde bydlím s kámošema v bytě a tam toho moc taky neudělám. A když přijedu na víkend domů, tak mi zase trvá než se "aklimatizuju" a zase proflákám spoustu času v podstatě nicnedělánm ;)
Zkrátka – máte nějaký tip, jak se dokázat soustředit jen na práci a ignorovat nepotřebné věci? Jak se naučit rychle přepínat mezi režimy – práce / zábava / odpočinek? Nemáte někdo zkušenost třeba s meditací? :) Nebo prostě nějaký rituál, jak se přepnout do správného režimu?

Napadá mě, že tento problém také řeší ta různá coworking centra, kde se člověk dostane do toho správnýho pracovního prostředí, co?

Díky za rady, názory a zkušenosti!
Píšu FatraTrip.
Uživatelský avatar
AffilBox
Příspěvky: 137
Registrován: čtv 12. led 2012 13:05:47
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak bojujete s prokrastinací a nesoustředěností

Příspěvek od AffilBox »

Nejlepší tip je vypadnout ze stereotypu. To tě nakopne.