Stránka 1 z 3

Re: AdBenefit

Napsal: stř 25. led 2012 19:54:38
od frances
Ta síť cílí na zahraniční uživatele nebo jaký je důvod kompletní administrace i registrace v angličtině?
Jinak připravené to mají pěkně.

Re: AdBenefit

Napsal: stř 25. led 2012 22:23:05
od AffilBox
HO samozřejmě češtinu má, ale ta verze stojí 15k měsíčně a to byl právě důvod, proč jsem začal vyvíjet svůj systém namísto pronájmu jejich, vyjde mě to levněji. Jinak je samozřejmě HO top affl soft a má inspirace :-D.

Re: AdBenefit

Napsal: stř 25. led 2012 23:38:17
od Maigi
co to plácáte děcka, čeština tam je přímo od adfinance, vyráběli si ji sami. Viz co mi napsal David Nevečeřal:
Překlad jsme si třeba dělali sami, protože ta "čeština", co jim poslali z EO byla jen prohnaná Google Translatorem, takže máme svoji vlastní češtinu.
Stačí jít na http://partner.adbenefit.cz/users/settings/68

Re: AdBenefit

Napsal: čtv 26. led 2012 10:43:16
od AffilBox
Maigi: Stránka nenalezena. HO má češtinu už dva roky, to ještě EO netušili, že HO existuje! A ta čeština je velmi kvalitní.

Re: AdBenefit

Napsal: čtv 26. led 2012 10:46:08
od frances
Mám dotaz co znamená platba za prescorovaný lead oproti standardní kampani. Trošku si s tím hraju a vyměňuji za esholuprace, ktera se neosvedcila.

Re: AdBenefit

Napsal: čtv 26. led 2012 11:19:38
od davidn
Ahoj všichni,

češtinu si každý může zapnout, aktuální verze v AdBenefitu je skutečně naše vlastní "lidská" výroba - ani ta ovšem není dokonalá, protože například množná čísla se špatně překládájí když angličtina neskloňuje. Aktuální verze "defaultní" češtiny je prý opravdu výroba EO (takové mám info od vedení HasOffers, samozřejmě ho nemám ověřené).

Právě tu verzi za 799USD měsíčně máme. Jinak bychom nemohli partnerům nabídnout například API, aby si sami stahovali výsledky konverzí do svých vyhodnocovacích systémů atd. Je toho více co ty levnější neumí. Díky tomu a dobrým vazbám na vedení HasOffers máme v AdBenefitu i několik svých vlastních funkcí (primárně pro synchronizaci mezi HO a naším systémem, které normálně v HO nejsou.

Frances: v které kampani myslíš? jestli v energetice, tak standardní kampaň má provizi za podepsanou smlouvu, která se vrátí od zákazníka, tedy za skutečně hotový kontrakt, kampaň s platbou za prescorovaný lead má provizi za každého zákazníka, kterému se dovoláme a který potvrdí svůj zájem o službu (a my mu tedy zašleme smlouvy k vybranému dodavateli), proto je tam nižší provize, protože samozřejmě mnoho zákazníků smlouvy vůbec nevrátí... je to tam vysvětleno v popisech kampaně

kdyžtak dotazy můžete směřovat na podporu na aff@usetreno.cz

Re: AdBenefit

Napsal: čtv 26. led 2012 11:22:12
od davidn
a samozřejmě pokud někdo v daných kampaních máte už objemy a přepínáte (nebo zvažujete přepnutí) z jiných sítí, tak nás také kontaktujte, v případně nadstandardních objemů (hlavně v půjčkách) samozřejmě můžeme hýbat s provizí...

Re: AdBenefit

Napsal: čtv 26. led 2012 12:15:32
od AffilBox
davidn: Vítej a díky za info z první ruky!

Já právě HO řešil září / říjen 2010 a tehdy už čeština byla. To mi neříkej, že by to EO řešili rok a půl a stále to neměli spuštěné, vždyť na tom nic není:(.

Mám na tebe prosbu, zapracujte trošku prosím na podpoře. Zobrazuje se mi v profilu Michaela Podzimková, +420 724 257 137, jako moje affiliate manažerka. Volal jsem ji v pondělí a úterý 3x (v normální pracovní dobu samozřejmě) a ani jednou mi to nezvedla. Poslal jsem tam nějaký traffic na tasting a moc to nekonvertuje, tak jsem se jí chtěl zeptat proč a co vyladit, abych mohl poslat více trafficu. Takto to dělám se zahraničníma kampaněma a jede to jak po drátkách. Dikec.

Re: AdBenefit

Napsal: čtv 26. led 2012 12:40:43
od Maigi
ten odkaz mi normálně funguje, ale jde to i jinak samozřejmě, stačí jít v menu na: Účet/můj účet -> nastavení/upravit -> jazyk

Re: AdBenefit

Napsal: čtv 26. led 2012 13:14:43
od davidn
AffilBox píše:Mám na tebe prosbu, zapracujte trošku prosím na podpoře. Zobrazuje se mi v profilu Michaela Podzimková, +420 724 257 137, jako moje affiliate manažerka. Volal jsem ji v pondělí a úterý 3x (v normální pracovní dobu samozřejmě) a ani jednou mi to nezvedla. Poslal jsem tam nějaký traffic na tasting a moc to nekonvertuje, tak jsem se jí chtěl zeptat proč a co vyladit, abych mohl poslat více trafficu. Takto to dělám se zahraničníma kampaněma a jede to jak po drátkách. Dikec.
Díky za info, prověřím, tohle se nesmí stávat!