Stránka 7 z 12

Re: DOVOLENA.CZ a cool URL

Napsal: úte 04. úno 2014 6:15:50
od freez
stephan píše:Už jste někdy měli uskutečněnou konverzi, která vzešla z textové poptávky? Já zatím ne, vše je "neaktivní" :D
Já jo, ale dost to souvisí s tím co jsem psal, na SA nefunguje část affilu a pokud odkazuješ na tu nefunkční, asi se nikdy nedočkáš :-) Zjistil jsem to před pár dny a nějak netuším jak dlouho se to děje, ale je to dost blbé. Prostě a jednoduše, jakmile si ve vyhledávači SA vygeneruješ nějaký zájezd a uděláš si z toho v systému textový odkaz, tak on nefunguje. Něco nepočítá vůbec proklik, ale hlavně to nepočítá konverze. Náhodou jsem měnil odkaz z totálně nekonvertující Invie na SA a čumím na to, pozice co má denně 20 prokliků jako nemá najednou nic? Tak jsem se tím začal zabývat a zjistil, že prostě část affilu dovolena.cz nezaznamenává prokliky a prodeje, docela problém.

Re: DOVOLENA.CZ a cool URL

Napsal: úte 04. úno 2014 7:43:47
od SUNicko
freez píše: Zjistil jsem to před pár dny a nějak netuším jak dlouho se to děje, ale je to dost blbé. Prostě a jednoduše, jakmile si ve vyhledávači SA vygeneruješ nějaký zájezd a uděláš si z toho v systému textový odkaz, tak on nefunguje.
A máš prosím tě ukázku, co za odkaz funguje a co nikoliv? Bude o tom nějaký delší blogpost? Předem díky.

Re: DOVOLENA.CZ a cool URL

Napsal: úte 04. úno 2014 7:55:25
od freez
Já jsem to chtěl právě prvně probrat s SA nechci šířit paniku, jenže když nereagují, je to složité. No v kostce jde o to, že SA si spoustu zájezdů přehodila na subdomény, jako například poznavaci.dovolena.cz, hotel.dovolena.cz, eurovikend.dovolena.cz atd. Jenže ty když vyhledáváš zájezdy, tak vyhledávač tě háže na subdomény jak se mu to hodí, takže ty chceš dovolenou ve španělsku a jsi na doméně dovolena.cz, pak zadáš lokalitu Barcelona a najednou voalá a jsi na subdoméně poznavaci.dovolena.cz a jak s toho uděláš odkaz, je nefunkční. Momentálně mi to přijde tak, že cokoli jiného než dovolena.cz, tedy jakákoli odchylka nebo subdoména prostě nefunguje, nepočítá proklik, testovací objednávka nikde, prostě mrtvola. Týká se to prakticky všech větších měst, Paříž, Londýn, Madrid, atd jak zacílíš, jsi na poznavaci.dovolena.cz a už to nefunguje. Jedinné kdy to funguje, je ten případ, kdy se návštěvník od tebe nejprve proklikne přes standartní vyhledávač na doménu dovolena.cz a teprve tam někde zvolí že chce třeba Madrid, jenže to je dost málo pravděpodobné. V tomto případě se sice ukáže proklik, ale nevím jak je to s objednávkou, tam jsem testovací nezkoušel.

Jako už mně nebaví dělat affiliate provozovatelům testovacího jezdce :-( každej tejden někde u někoho něco nefunguje, už mě pěkně serou :-(

Re: DOVOLENA.CZ a cool URL

Napsal: úte 04. úno 2014 8:04:51
od mikey
freez píše:Jako už mně nebaví dělat affiliate provozovatelům testovacího jezdce :-( každej tejden někde u někoho něco nefunguje, už mě pěkně serou :-(
Z jejich jednání je jasné, že affil není u nich priorita. Dovolena.cz nekomunikujte už od začátku. Buď ber jak to je, nebo odejdi jinam ;)

Re: DOVOLENA.CZ a cool URL

Napsal: úte 04. úno 2014 8:07:06
od freez
mikey píše:
freez píše:Jako už mně nebaví dělat affiliate provozovatelům testovacího jezdce :-( každej tejden někde u někoho něco nefunguje, už mě pěkně serou :-(
Z jejich jednání je jasné, že affil není u nich priorita. Dovolena.cz nekomunikujte už od začátku. Buď ber jak to je, nebo odejdi jinam ;)
Tak to já právě říct nemohu, kdykoli jsem něco chtěl nebo potřeboval, tak max do 48 hodin jsem měl odpověď, ale poslední cca 3 měsíce ani Ň.

Re: DOVOLENA.CZ a cool URL

Napsal: úte 04. úno 2014 8:48:56
od LukasP
stephan píše:Už jste někdy měli uskutečněnou konverzi, která vzešla z textové poptávky? Já zatím ne, vše je "neaktivní" :D
Je to hodně slabé, ale nějaké objednávky tam jsou. U mě to vychází na cca 5% tzn. cca každá 20 textová poptávka je prodej. Horší je, že mi tyhle poptávky tvořej více jak 2/3 všech objednávek na dovolena.cz a nevím jak lidi přesvědčit, aby objednávali přímo již zájezdy, kde je ten konverzní poměr mnohem mnohem vyšší.

I po lednu jsem ale zklamanej z prodejů, čekal jsem leden-únor boom a on se ne a ne furt dostavit. Že by se lidé letos vrátili k lastům?

U Invie ani nemluvím, to je obrovské zklamání. Po skvělém minulém roce, letos bída bída bída...

viz poslední aktuální výsledky za poslední měsíc:
Souhrnné statistiky za období 4.1. 2014 - 4.2. 2014
Počet prokliků: 3 434
Počet objednávek: 60
Počet prodaných zájezdů: 6
Konverzní poměr: 1.75%
Průměrná cena zájezdu: 32 834.67,- Kč

Re: DOVOLENA.CZ a cool URL

Napsal: úte 04. úno 2014 9:07:01
od SUNicko
stephan píše:Už jste někdy měli uskutečněnou konverzi, která vzešla z textové poptávky? Já zatím ne, vše je "neaktivní" :D
Z 51 Dotazů na zájezd za celou historii mého affil účtu u Dovolena.cz prodány pouze 2. Zbytek neprodáno.

Re: DOVOLENA.CZ a cool URL

Napsal: úte 04. úno 2014 9:29:10
od stephan
Čekal bych vyšší úspěšnost z textových poptávek, přece je mohou lépe ukecat a nabídnout jim vhodnější zájezd, když s nimi komunikují. Otázkou je, jestli s nimi komunikují nebo to řeší stejně jako komunikaci s affil partnery, kterou zde popisujete.

Jednání ze strany provozovatelů není ideální, stále pouze slibují, oddalují a v nejhorším případě zapomínají i proplácet faktury. S tímhle se fakt dlouhodobě affil nedá dělat, asi to bude chtít dřívější odklon od affilu, než jsem čekal.

Re: DOVOLENA.CZ a cool URL

Napsal: úte 04. úno 2014 10:43:24
od Dave
Z 245 dotazů 7 prodáno - úspěšnost 3%

Problém u dotazů není na straně dovolené, ale zákazníka. Ten prostě neprojevil zájem o nákup, chce se JEN ZEPTAT.. Proto jsou míry úspěšných konverzí řádově nižší.
  • Počet prokliků: 10 714
    Počet objednávek: 112
    Počet prodaných zájezdů: 22
    Konverzní poměr: 1.05%
    Průměrná cena zájezdu: 31 762.59,- Kč
Psal jsem Radimovi, že takhle to dál prostě nejde.. Uvidíme, zda se něco na sezonu ´14 změní...

Re: DOVOLENA.CZ a cool URL

Napsal: úte 04. úno 2014 10:57:02
od freez
Dave píše:Z 245 dotazů 7 prodáno - úspěšnost 3%

Problém u dotazů není na straně dovolené, ale zákazníka. Ten prostě neprojevil zájem o nákup, chce se JEN ZEPTAT.. Proto jsou míry úspěšných konverzí řádově nižší.
Mám to podobné 380 dotazů a 15 prodejů. Ale já se tomu nedivím, kdo někdy dělal v agentuře, tak ví, jak často a na co všechno se lidi chtějí "jen zeptat". Horší je to, že se jim někdy člověk věnuje dost dlouho a nic s toho.

Kdy jsi mu psal?