Stránka 1 z 1

Mít vliv - jak přesvědčovat, ovlivňovat a manipulovat

Napsal: úte 15. říj 2013 19:03:53
od patrman
Představuji vám program pro Mít vliv – http://www.MitVliv.cz

Trénink „Mít vliv“ je zaměřen na lidi, kteří se chtějí naučit přesvědčivě komunikovat, ovlivňovat, prodávat své produkty nebo názory. Mít vliv naučí lidi ovlivňovat a přesvědčovat, aby dosahovali v životě úspěchů.

Mít vliv je série virtuálních tréninků:
- se 7 virtuálními tréninky
- s 52 týdenním emailovým kurzem
- se 2 živými video konferencemi
- 5 koučovasích sezení v hodnotě 5 500 Kč pro prvních 5 přihlášených a
- jedním živým seminářem pro prvních 100 kupujících v hodnotě 900 Kč



Provize je v hodnotě 1 600 Kč z každého prodaného kurzu.

Očkávám, že průměrná vyplácená konverze bude 20 000 +

Provizní program naleznete na adrese http://www.janpatrman.cz/affiliate/mit- ... gistrovat/

Re: Mít vliv - jak přesvědčovat, ovlivňovat a manipulovat

Napsal: pon 21. říj 2013 17:46:19
od janpatrman
Ještě bych rád dodal:

Trénink najdete na www.MitVliv.cz

Cena tréninku je 4 780 Kč. Snažil jsme se, aby cena byla přijatelná pro většinu lidí, a proto se rozhodli trénink koupit.

Úvodní část zdarma začíná 28. 10. a prodej tréninku začíná 11. 11 a bude ukončen 19. 11., proto je důležité se zapojit rychle.

Budu rád, když se připojíte.

- Honza

Re: Mít vliv - jak přesvědčovat, ovlivňovat a manipulovat

Napsal: úte 22. říj 2013 16:51:02
od Vitalino
janpatrman píše:Ještě bych rád dodal:

Trénink najdete na http://www.MitVliv.cz

Cena tréninku je 4 780 Kč. Snažil jsme se, aby cena byla přijatelná pro většinu lidí, a proto se rozhodli trénink koupit.

Úvodní část zdarma začíná 28. 10. a prodej tréninku začíná 11. 11 a bude ukončen 19. 11., proto je důležité se zapojit rychle.

Budu rád, když se připojíte.

- Honza
Ja skvele, ze i v CR je uz par desitek infoproduktu, ale vadi mi na nich jedna vec, omezena doba prodeje. Chapu, ze se toho proda vic v kratkem case a prinuti to lidi koupit, nez to bude nedostupne. Pro mne jako affiliate partnera je dulezite vyzkouset produkt a potom ho nabizet. Takto riskuji svoji reputaci a duveru lidi.