Stránka 1 z 1

Microsites

Napsal: pát 22. bře 2013 19:17:58
od Maigi
Dělám si zrovna trošku pořádek ve své hromádce webů a říkám si: tenhle bude hlavní, tyhle budou podpůrné. Udělal jsem si jasno v tom, která podpůrná mikrostránka bude zaměřena na jaké klíčové slovo a najednou mám dilema.

Chápu mikrostránky u eshopů, tam není co řešit. Do podrobna rozvedené, úzce zaměřené klíčové slovo prostě nenacpete do popisku jednotlivého produktu. Ale co v lead gen, kde si můžu na hlavní web dát podstránek, kolik chci? Proč bych měl vyrábět unikátní obsah na mikrostránce, když ho můžu doplnit na hlavní web? Kvůli odkazům z jiného webu? Ty budou mít váhu, až když mikrostránku budu trochu propagovat, tím se dostávám ke stejné otázce: proč cpát peníze do propagace mikrostránky, když je můžu cpát do propagace třeba podstránky hlavního webu? Opravdu mají podpůrné mikrostránky takový vliv na serp?

Ptám se, protože je mi trošku líto každého bohatého obsahu, který si nemůžu dát na web, protože už je na mikrostránce. Máte nějaké reálné měření?