Stránka 1 z 2

Hierarchie produktového affilu

Napsal: ned 09. čer 2013 18:02:30
od jedy
Zdravím,

jsem tu s další otázkou. Zatím pouze připravuju affil web, a tak jsem v teoretický rovině.

Zajímala by mě hierarchie - struktura - webu. Kdy posílat traffic na e-shop?
Nakreslil jsem takový strom, jak bych si třeba představoval web o autech (omluvte můj grafický um a použitý software)
Obrázek
Model = např. 911 Carrera, ve větvi sportovní Porsche

Tak tedy - V jakém kroku posílat traffic do e-shopu? Nejlogičtější mi přijde v posledním kroku/stránce, kde je přímo na konkrétním modelu a tím je tedy nejzacílenější. Nebo by to mělo být dřív (značka, typ) a nechat e-shop, ať už si potenciálního zákazníka zpracuje podle sebe? Logicky počítám, že daleko větší traffic se dostane např. na stránku Audi než na Audi A8.

Taková otázka mimo - Nejdříve se rozděluje podle typu, pak podle značky, že? :)

Díky moc za rady :)

Re: Hierarchie produktového affilu

Napsal: ned 09. čer 2013 20:51:07
od Dave
Posílej ze všech sekcí.

Re: Hierarchie produktového affilu

Napsal: ned 09. čer 2013 21:08:27
od jedy
Aha. Takže by ke každý sekci toho rozvětvení připadl ještě odkaz do e-shopu? Zajímavé. Díky!
Kdyby měl ještě někdo nějaký, ať už stejný nebo jiný, názor, tak prosím napište.

Re: Hierarchie produktového affilu

Napsal: pon 10. čer 2013 5:56:47
od mrremo
Klidně bych šel cestou všech sekcí. Vždy bych je posílal však na tu stránku shopu, kterou právě daná stránka nabízí, tj. stránka Opel má odkaz na celou nabídku Oplu.

Re: Hierarchie produktového affilu

Napsal: pon 10. čer 2013 14:42:33
od jedy
Jasný, to zní rozumně. Díky!

Re: Hierarchie produktového affilu

Napsal: pon 10. čer 2013 15:01:53
od Dave
Pokud děláš ty věci pro svůj vlastní příjem, není důvod odkazovat jen z nějaké části webu. Prostě to tam per co to jde. Lidi nebudou klikat tolikrát, kolik si myslíš. Správně zacílený odkaz dělá divy.

Re: Hierarchie produktového affilu

Napsal: pon 10. čer 2013 19:44:30
od jedy
Chci udělat takový magazínový-blog web s recenzemi/profily. Nevím, jak to popsat. Prostě, aby ti to nákup nevnucovalo, ale doporučovalo. Takže se trochu bojím, abych to nezaspamoval odkazy.
Jsem pořád v teoretické rovině, až budu mít napsaný obsah a trochu rozjetý web, tak na to třeba budu koukat jinak.

Re: Hierarchie produktového affilu

Napsal: pon 10. čer 2013 20:20:56
od mrremo
Zkus se mrknout na moje roboty - u klasické recenze mám pouze minimum doporučujících odkazů. I tak se mi to zdá moc. Mrkni se, ale na recenzi příslušenství. Tak je to až příliš. Čili nedoporučuji spamovat, nasereš akorát uživatele.

Re: Hierarchie produktového affilu

Napsal: pon 10. čer 2013 20:22:58
od mrremo
Ještě dodatek: neodkazuj na konkrétní produkt, musel bys dost často kontrolovat funkční odkazy. Odkazuj spíš na nadřazenou kategorii. To je bezpečnější

Re: Hierarchie produktového affilu

Napsal: úte 11. čer 2013 20:29:12
od jedy
Díky za rady.
Chápu, že e-shop může přenastavit linky a mám po srandě, ale s odkazem na konkrétní produkt by mohla být lepší konverze, nebo se mýlím?