Hierarchie produktového affilu
Napsal: ned 09. čer 2013 18:02:30
Zdravím,
jsem tu s další otázkou. Zatím pouze připravuju affil web, a tak jsem v teoretický rovině.
Zajímala by mě hierarchie - struktura - webu. Kdy posílat traffic na e-shop?
Nakreslil jsem takový strom, jak bych si třeba představoval web o autech (omluvte můj grafický um a použitý software)
Model = např. 911 Carrera, ve větvi sportovní Porsche
Tak tedy - V jakém kroku posílat traffic do e-shopu? Nejlogičtější mi přijde v posledním kroku/stránce, kde je přímo na konkrétním modelu a tím je tedy nejzacílenější. Nebo by to mělo být dřív (značka, typ) a nechat e-shop, ať už si potenciálního zákazníka zpracuje podle sebe? Logicky počítám, že daleko větší traffic se dostane např. na stránku Audi než na Audi A8.
Taková otázka mimo - Nejdříve se rozděluje podle typu, pak podle značky, že?
Díky moc za rady
jsem tu s další otázkou. Zatím pouze připravuju affil web, a tak jsem v teoretický rovině.
Zajímala by mě hierarchie - struktura - webu. Kdy posílat traffic na e-shop?
Nakreslil jsem takový strom, jak bych si třeba představoval web o autech (omluvte můj grafický um a použitý software)
Model = např. 911 Carrera, ve větvi sportovní Porsche
Tak tedy - V jakém kroku posílat traffic do e-shopu? Nejlogičtější mi přijde v posledním kroku/stránce, kde je přímo na konkrétním modelu a tím je tedy nejzacílenější. Nebo by to mělo být dřív (značka, typ) a nechat e-shop, ať už si potenciálního zákazníka zpracuje podle sebe? Logicky počítám, že daleko větší traffic se dostane např. na stránku Audi než na Audi A8.
Taková otázka mimo - Nejdříve se rozděluje podle typu, pak podle značky, že?
Díky moc za rady