Hierarchie produktového affilu
Re: Hierarchie produktového affilu
Osobně to tlačím vždy na cílovku. Změna linku je blbost sama o sobě, sám eshop by tím tratil na své vybudované pozici. Spíš už se nemusí výrobek prodávat / vyrábět. Ale o tom by ses dozvěděl a není to denní chleba. Takže směle do toho, cílený landing page je nejlepší landing page.
Cestujlevne.com - žij dokud můžeš!
Re: Hierarchie produktového affilu
Hmm - by mě zajímalo jak dověděl? Nepamatuju, že by mi někdo něco řekl. Jediná cesta je, že bude muset ručně kontrolovat všechny produkty, zda je daný produkt v prodeji. U aut si sice dokážu představit, že změnu zaregistruje, ale u menších produktů? Těžko. Sám jsem s tím válčil, nakonec jsem to vzdal a odkazuju na nadřazenou kategorii.
Jinak máš pravdu, že změna linku se provádí výjimečně. Dokonce link zůstává dostupný i když se výrobek již neprodává, proto píšu, že musí kontrolovat ručně. Žádný automat to za něj nezjistí.
Jinak máš pravdu, že změna linku se provádí výjimečně. Dokonce link zůstává dostupný i když se výrobek již neprodává, proto píšu, že musí kontrolovat ručně. Žádný automat to za něj nezjistí.
recenze a testy kuchyňských robotů - http://kuchynsky-robot.info (http://kuchynsky-robot.sk) | magazín o svatbách - http://svatebnicas.cz
Re: Hierarchie produktového affilu
Tak cílené odkazování nemá smysl u více jak 30+ položek...
Cestujlevne.com - žij dokud můžeš!
Re: Hierarchie produktového affilu
No, řekl bych že bych chtěl mít víc jak 30 položek :-/ Broken Link Checker ve WP by mi měl říct, pokud je link přesměrován, ale v případě, že e-shop nechá produkt vyset a jen připíše "Prodej skončil", "Nedostupné", atd. tak mám problém :-/
Re: Hierarchie produktového affilu
neodkazuj na konkrétní produkt, musel bys dost často kontrolovat funkční odkazy. Odkazuj spíš na nadřazenou kategorii. To je bezpečnější
Re: Hierarchie produktového affilu
Sice je to bezpečnější (a jednodušší - nemusíš opravovat rozbité odkazy), ale přidáváš návštěvníkovi další krok k překonání - musí najít tebou doporučované zboží + ne všichni provozovatelé e-shopu nemění strukturu celého webu. Odkazuju vždy na konkrétní výrobek a součástí mě "rutiny" je to, že každý měsíc kontroluji existenci daných produktů (jsou v e-shopu a skladem). Je to práce navíc, ale mám jistotu, že přivádím lidi přesně tam, kde mají udělat jen pár kroků k objednávce - vložit do košíku a objednat.
Affilák a affiliate manažer/správce - více na mém blogu - propagujte ekologické / šetřicí produkty z Econea.cz. Pro svoji práci využívám affiliate software Affilbox.cz - recenze z pohledu správce.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 hostů