Stránka 2 z 2

Re: Hierarchie produktového affilu

Napsal: úte 11. čer 2013 20:49:07
od Dave
Osobně to tlačím vždy na cílovku. Změna linku je blbost sama o sobě, sám eshop by tím tratil na své vybudované pozici. Spíš už se nemusí výrobek prodávat / vyrábět. Ale o tom by ses dozvěděl a není to denní chleba. Takže směle do toho, cílený landing page je nejlepší landing page.

Re: Hierarchie produktového affilu

Napsal: stř 12. čer 2013 6:21:46
od mrremo
Hmm - by mě zajímalo jak dověděl? Nepamatuju, že by mi někdo něco řekl. Jediná cesta je, že bude muset ručně kontrolovat všechny produkty, zda je daný produkt v prodeji. U aut si sice dokážu představit, že změnu zaregistruje, ale u menších produktů? Těžko. Sám jsem s tím válčil, nakonec jsem to vzdal a odkazuju na nadřazenou kategorii.
Jinak máš pravdu, že změna linku se provádí výjimečně. Dokonce link zůstává dostupný i když se výrobek již neprodává, proto píšu, že musí kontrolovat ručně. Žádný automat to za něj nezjistí.

Re: Hierarchie produktového affilu

Napsal: stř 12. čer 2013 7:32:27
od Dave
Tak cílené odkazování nemá smysl u více jak 30+ položek... :D

Re: Hierarchie produktového affilu

Napsal: stř 12. čer 2013 12:33:20
od jedy
No, řekl bych že bych chtěl mít víc jak 30 položek :-/ Broken Link Checker ve WP by mi měl říct, pokud je link přesměrován, ale v případě, že e-shop nechá produkt vyset a jen připíše "Prodej skončil", "Nedostupné", atd. tak mám problém :-/

Re: Hierarchie produktového affilu

Napsal: pát 26. črc 2013 10:27:55
od kevinwang
neodkazuj na konkrétní produkt, musel bys dost často kontrolovat funkční odkazy. Odkazuj spíš na nadřazenou kategorii. To je bezpečnější

Re: Hierarchie produktového affilu

Napsal: ned 04. srp 2013 13:45:09
od Deshihk
Sice je to bezpečnější (a jednodušší - nemusíš opravovat rozbité odkazy), ale přidáváš návštěvníkovi další krok k překonání - musí najít tebou doporučované zboží + ne všichni provozovatelé e-shopu nemění strukturu celého webu. Odkazuju vždy na konkrétní výrobek a součástí mě "rutiny" je to, že každý měsíc kontroluji existenci daných produktů (jsou v e-shopu a skladem). Je to práce navíc, ale mám jistotu, že přivádím lidi přesně tam, kde mají udělat jen pár kroků k objednávce - vložit do košíku a objednat.