No, podle mě je to celkem jedno a nemá to na zákazníka takový vliv, myslím si, že se to přeceňuje. Ale z teorie by to mělo být tlačítko, které upoutá, dá návštěvníkovi pocit, že něco získá. No zkrátka u mě má největší úspěch klasické "Koupit" nebo "Objednat"
Kuponer.cz << Sleva 25% na Wedos hosting, VPS a Disk ! Platí do konce roku 2014.
Na tomhle naopak záleží hodně. Od klasických "přečíst celé" "koupit" "odeslat" je dobré upustit. Mělo by to být netradiční, ukazovat, co následuje po kliknutí a zároveň dát pocit, že návštěvník získává, jak už bylo řečeno. Například [získat ebook zdarma] namísto [odeslat], při použití na přihlášení k newsletteru. První dává pocit výhry návštěvníkovi, druhé mu dává naopak pocit, že se něčeho vzdává.
Chápu, že by mělo být tlačítko lákající a působit, že návštěvník dostane protihodnotu. Bohužel si neumím představit, jakou protihodnotu mohu nabídnout u affilshopu
Roli hraje také barva tlačítek, podle UX odborníků jsou stále nejproklikovější výrazná zelená a modrá tlačítka, naopak vyvarujte se např. červených ale samozřejmě, že vše nejlíp zjistíte, když vše sami otestujete, to je jediná cesta..
S těmi zelenými to zas tak není pravda. Nějaké tvrzení, že zelená=pozitivní a červená=negativní je podle mě úplně mimo. Samozřejmě, že někde funguje lépe zelené tlačítko než vše ostatní, ale jde hlavně o to, aby tlačítko z webu vystupovalo a bylo to to první, čeho si návštěvník všimne.
Kuponer.cz << Sleva 25% na Wedos hosting, VPS a Disk ! Platí do konce roku 2014.