stephan
Příspěvky: 53
Registrován: pon 18. bře 2013 11:50:31
Kontaktovat uživatele: Poslat soukromou zprávu

Jaké tlačítko má největší proklikovost?

úte 22. říj 2013 18:38:43

Zdravím,

jaké tlačítko má u vás největší proklikovost? Tlačítko "Koupit", "Do košíku", "Více informací",atd.

Co doporučujete?
Můj blog o affilu a jiných trápení :) - ŠtefanKuska.cz

John-s
Příspěvky: 35
Registrován: čtv 13. čer 2013 12:12:10
Kontaktovat uživatele: Poslat soukromou zprávu WWW

Re: Jaké tlačítko má největší proklikovost?

úte 22. říj 2013 20:04:57

No, podle mě je to celkem jedno a nemá to na zákazníka takový vliv, myslím si, že se to přeceňuje. Ale z teorie by to mělo být tlačítko, které upoutá, dá návštěvníkovi pocit, že něco získá. No zkrátka u mě má největší úspěch klasické "Koupit" nebo "Objednat"
Kuponer.cz << Sleva 25% na Wedos hosting, VPS a Disk ! Platí do konce roku 2014.

Dave
Příspěvky: 283
Registrován: sob 27. říj 2012 9:25:09
Kontaktovat uživatele: Poslat soukromou zprávu

Re: Jaké tlačítko má největší proklikovost?

úte 22. říj 2013 20:12:35

dej tam "+ dárek zde" :)
Cestujlevne.com - žij dokud můžeš!

Uživatelský avatar
Maigi
Administrátor
Příspěvky: 182
Registrován: úte 10. led 2012 13:41:19
Kontaktovat uživatele: Poslat soukromou zprávu WWW

Re: Jaké tlačítko má největší proklikovost?

úte 22. říj 2013 20:52:53

Na tomhle naopak záleží hodně. Od klasických "přečíst celé" "koupit" "odeslat" je dobré upustit. Mělo by to být netradiční, ukazovat, co následuje po kliknutí a zároveň dát pocit, že návštěvník získává, jak už bylo řečeno. Například [získat ebook zdarma] namísto [odeslat], při použití na přihlášení k newsletteru. První dává pocit výhry návštěvníkovi, druhé mu dává naopak pocit, že se něčeho vzdává.
Blogísek | Affilák.cz - magazín o affiliate marketingu

stephan
Příspěvky: 53
Registrován: pon 18. bře 2013 11:50:31
Kontaktovat uživatele: Poslat soukromou zprávu

Re: Jaké tlačítko má největší proklikovost?

úte 22. říj 2013 21:50:50

Chápu, že by mělo být tlačítko lákající a působit, že návštěvník dostane protihodnotu. Bohužel si neumím představit, jakou protihodnotu mohu nabídnout u affilshopu :D

Budu tedy experimentovat.
Můj blog o affilu a jiných trápení :) - ŠtefanKuska.cz

Dave
Příspěvky: 283
Registrován: sob 27. říj 2012 9:25:09
Kontaktovat uživatele: Poslat soukromou zprávu

Re: Jaké tlačítko má největší proklikovost?

úte 22. říj 2013 23:11:57

Sem neklikat! :)
Cestujlevne.com - žij dokud můžeš!

davef6
Příspěvky: 18
Registrován: ned 20. led 2013 8:42:46
Kontaktovat uživatele: Poslat soukromou zprávu WWW

Re: Jaké tlačítko má největší proklikovost?

čtv 24. říj 2013 5:36:36

I tohle by mohlo spolehlivě fungovat :D
http://www.mp3stahuj.cz - zabávní, komunitní portál
http://www.letni-dovolene.cz - prodej online zájezdů
http://www.vanocnisen.cz - tipy na vánoční dárky

stephan
Příspěvky: 53
Registrován: pon 18. bře 2013 11:50:31
Kontaktovat uživatele: Poslat soukromou zprávu

Re: Jaké tlačítko má největší proklikovost?

pon 04. lis 2013 13:59:36

Jakou máte u affilshopu proklikovost na cílový web?

Já jsem na cca 20 %, což se mi zdá málo :D
Můj blog o affilu a jiných trápení :) - ŠtefanKuska.cz

LYPO
Příspěvky: 30
Registrován: pon 19. kvě 2014 9:57:53
Kontaktovat uživatele: Poslat soukromou zprávu WWW

Re: Jaké tlačítko má největší proklikovost?

pon 27. říj 2014 11:12:49

Roli hraje také barva tlačítek, podle UX odborníků jsou stále nejproklikovější výrazná zelená a modrá tlačítka, naopak vyvarujte se např. červených :D ale samozřejmě, že vše nejlíp zjistíte, když vše sami otestujete, to je jediná cesta..
Píšu na téma affiliate marketing, provozuji cashback portál, nabízím slevové kupony a píšu magazín zaměřený na nebankovní půjčky

John-s
Příspěvky: 35
Registrován: čtv 13. čer 2013 12:12:10
Kontaktovat uživatele: Poslat soukromou zprávu WWW

Re: Jaké tlačítko má největší proklikovost?

pon 27. říj 2014 16:21:29

S těmi zelenými to zas tak není pravda. Nějaké tvrzení, že zelená=pozitivní a červená=negativní je podle mě úplně mimo. Samozřejmě, že někde funguje lépe zelené tlačítko než vše ostatní, ale jde hlavně o to, aby tlačítko z webu vystupovalo a bylo to to první, čeho si návštěvník všimne.
Kuponer.cz << Sleva 25% na Wedos hosting, VPS a Disk ! Platí do konce roku 2014.

Zpět na “Affil weby”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host