Přednášky o Affiliate

Affiliate: blogy, fóra, novinky, sítě, programy, odkazy, zajímavosti, statistiky aj. Vše co jste kde našli a je zajímavý
Tumi
Příspěvky: 8
Registrován: pon 06. úno 2012 10:30:41
Kontaktovat uživatele:

Přednášky o Affiliate

Příspěvek od Tumi »

Ahoj,
různě se tak koukám na internetu po zajímavých přednáškách a kurzech a hlavně je to samé SEO, ale zajímalo by mě, zdali nemáte také nějaký dobrý tip na přednášky o Affiliate? V tomto směru jsem spíše začátečník a výsledky zatím nejsou takové, jaké bych si představoval. Zajímala by mě třeba struktura webu, jak by měl vypadat, aby byla co nejlepší konverze a co uživateli nabídnout a co naopak ne. Ano, je v tom hodně know-how, ale třeba by někde někdo na nějaké přednášce něco poodhalil. Nemáte někdo tip na nějaké v budoucnu? Popřípadě by se mohli zde ve vlákně vždy vypisovat zajímavé akce, kam stojí za to vyrazit. Ideálně by bylo v okolí Brna, ale ani dojezd by nebyl překážkou.

Ještě by se zde také mohla přidávat zajímavá videa z již uskutečněných přednášek. Třeba se mi líbí ta od Mária:


Určitě je podobných videí více, jen je najít. Prvně se tedy poptám na tipy, než se vrhnu na procházení youtube a hledání.
Díky a snad by tohle vlákno mohlo být prospěšné i více lidem. :)
Naposledy upravil(a) Tumi dne stř 18. dub 2012 12:54:35, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
AffilBox
Příspěvky: 137
Registrován: čtv 12. led 2012 13:05:47
Kontaktovat uživatele:

Re: Přednášky o Affiliate

Příspěvek od AffilBox »

Tumi - díky za zmínění mé přednášky. Ptá se mě na to hodně lidí a také se ptají po knížkách. V Češtině nic takového není, totálně to všichni ignroují. Snažím se aspoň psát co nejvíce informací na blog.

Je něco konkrétního, co by si chtěl vědět?

Pokud ti nevadí angličtina, tak se přihlaš k podcastům od ViperChill, SmartPassiveIncome atd., kluci mluví pěkně srozumitelně a trousí dobré info.