Stránka 2 z 2

Re: Psaní poznámek, organizace nápadů a času apod.

Napsal: úte 03. led 2017 16:29:18
od Deshihk
Za mě určitě Trello (střednědobé plánování) v kombinaci s Todoist (aktivní denní plánování).

Re: Psaní poznámek, organizace nápadů a času apod.

Napsal: pát 25. úno 2022 11:10:30
od Brickerr
Ahojte, za sebe doporučuji používat všechny možné nástroje, které vám pomáhají s efektivitou práce. Je to ale hrozně individuální. Někomu sedí klasické tabulky google, jinému za specializované nástroje za hromadu peněz. Mám taky affiliate programy na různých webech, někde se to vrací, někde je to ztracené :( Pro mě je důležité určitě na nic nezapomenout a ideálně používat jeden nástroj na vícero použití. Jestli mám být konkrétní, tak třeba AutoCRM je jedním z těch lepších. Ale taky placený. Na těch zadarmo je zas nevýhoda častá reklama a omezené funkce. ;)