Stránka 1 z 1

Organizace a plánování článků

Napsal: sob 24. zář 2016 12:55:24
od .J.P.
Zdravím,
mám několik webu a ty bych se rád snažil udržovat aktualizované. Řeším ale, jak se z toho nezbláznit a udržet si přehled. Bohužel, musím si spoustu věcí psát sám a jen malou část zadávám copywriterům, protože by se mi to jinak zatím finančně nevyplatilo.

Jakým způsobem si plánujete články a případně zadáváte práci copywriterům? Používáte pouze klasický kalendář, e-mail a případně excel? Nebo máte nějaké speciální aplikace na organizaci, zadávání práce (Basecamp, ...) atd.

Díky,
Jirka

Re: Organizace a plánování článků

Napsal: sob 24. zář 2016 18:37:08
od LukasP
Taky bych rád znal názor ostatních. Mám cca 5 externích redaktorů, kteří píšu různé články a tématy pro různé weby, někdo pro jeden, někdo i pro vícero webů. Začínám se v tom taky trochu ztrácet.

Prozatím jedu takto:

1) Podle analýzy klíčových slov, vím, jaké články chci na webu publikovat. Tzn. v Trellu mám nápady na X článků dopředu.
2) Jednotlivé články zadávám redaktorům, oni je vkládají do WP. Já posléze kontroluji a publikuji.

Věřím, že existuje lepší a efektivnější cesta nebo nějaký šéfredaktor, který by se staral o vkládání a publikaci článků na jednotlivých webech. Ale nechám si poradit jak to dělají jiní.

Re: Organizace a plánování článků

Napsal: úte 27. zář 2016 8:08:22
od Deshihk
Osobně mám cca 13 externistů a u všech spolupracuji tak, že mají založený účet v Trellu ve vlastním "boardu" rozděleném na několik sloupců (ke zpracování, ke kontrole, přepracovat, hotovo, zaplaceno) a do nich sypu nové články, které si sami zpracují + mají měsíčně možnost dodat 3 články dle svého uvážení. Když dokončí článek, nahrají ho do trella, přehodí do druhého sloupce a pak přijdu já a kontroluji, případně vracím k přepracování. Je to rychlé, přehledné, ví se jasně co se má psát/opravovat/platit.

Re: Organizace a plánování článků

Napsal: pon 03. říj 2016 21:16:33
od LukasP
Deshihk píše:Osobně mám cca 13 externistů a u všech spolupracuji tak, že mají založený účet v Trellu ve vlastním "boardu" rozděleném na několik sloupců (ke zpracování, ke kontrole, přepracovat, hotovo, zaplaceno) a do nich sypu nové články, které si sami zpracují + mají měsíčně možnost dodat 3 články dle svého uvážení. Když dokončí článek, nahrají ho do trella, přehodí do druhého sloupce a pak přijdu já a kontroluji, případně vracím k přepracování. Je to rychlé, přehledné, ví se jasně co se má psát/opravovat/platit.
Mohl by jsi Ondro o tom sepsat třeba extra článek u tebe na blogu + přidat pár screenů? Osobně Trello používám, ale nedokážu si to představit, tak jak to píšeš. Mám to spíše na své poznámky a utřídění svých nápadů, myšlenek a todo llistů.

Re: Organizace a plánování článků

Napsal: úte 04. říj 2016 11:46:25
od Deshihk
Zkusím to sepsat :)