Jakým webem řídíte SEO aktivity, pokud máte hodně webů ? Co používáte pro zaznamenování jednotlivých kroků v SEO ?
Při více webech už by to možná chtělo nějaký nástroj.
Díky
Jak řídit SEO aktivity při více webech
Re: Jak řídit SEO aktivity při více webech
Excel
Přečtěte si mou knihu Jak prodat více díky AFFILIATE MARKETINGU. První český software, jenž umožňuje komukoliv velmi rychle spustit affliate program pro svůj e-shop či projekt AffilBox. Podívejte se také na můj blog, určitě vás tam něco zaujme.
Re: Jak řídit SEO aktivity při více webech
Excel, jinak na pár větších projektů Collabim a celkem v pohodě půjde využít pro výměnu odkazů atd http://linkmonitor.cz/
Naposledy upravil(a) ambiente dne ned 22. dub 2012 10:41:42, celkem upraveno 1 x.
Re: Jak řídit SEO aktivity při více webech
Já si zapisuju jen co jsem kdy, kde upravil a jaký byl stav pozic. Můj problém je že při snaze dělat seo pro mnoho projektů najednou ztratim zaměření => raději identifikuji ty nejlépe konvertující projekty/podstránky a ty se snažim tlačit na horu (eviduju co jsem udělal a ručně sleduju pozice několika kw), ostatní projekty nechávám žít vlastním životem a upravuju pouze v případě že dostatnu nějakej nápad ke zlepšení či někde narazim na možnost získat tématický odkazy (můj problém je tedy spíš zjistit co a ne jak).
Aplikace monitorující pozice nepoužívám, protože když mám obsáhlý web tak stejně nevím která kw jsou pro mne nejdůležitější (neseženu tolik obsahu abych vytáhnul nahoru vše) a pokud bych sledoval dejme tomu 20 slov na 20 webech tak pak můžu celej den strávit sledováním pozic (raději se zaměřim pouze na několik podstránek/kw několika nej webů - ale občas to je díky velké konkurenci začarovanej kruh a ne nejsnadnější cesta => chce to neustále objevovat méně konkureční long tail výrazy a na jejich základě rozšiřovat obsah).
Takže sleduji zdroje návštěvnosti(kw), zdroje konverzí affiliate programů, případně mezery v serpu/na trahu a u těch nejlepších slov/stránek se pokoušim vylepšit onpage, rozšířovat obsah, budovat offpage, zapíšu do texťáku a za měsíc/dva zkontroluju co se událo. A takhle pořád dokola. Po několika letech sem si tenhle způsob docela oblíbil, ikdyž stejně to celkem flákám a radši si developim nový weby (teď už to jsou vlastně spíš aplikace:)
Aplikace monitorující pozice nepoužívám, protože když mám obsáhlý web tak stejně nevím která kw jsou pro mne nejdůležitější (neseženu tolik obsahu abych vytáhnul nahoru vše) a pokud bych sledoval dejme tomu 20 slov na 20 webech tak pak můžu celej den strávit sledováním pozic (raději se zaměřim pouze na několik podstránek/kw několika nej webů - ale občas to je díky velké konkurenci začarovanej kruh a ne nejsnadnější cesta => chce to neustále objevovat méně konkureční long tail výrazy a na jejich základě rozšiřovat obsah).
Takže sleduji zdroje návštěvnosti(kw), zdroje konverzí affiliate programů, případně mezery v serpu/na trahu a u těch nejlepších slov/stránek se pokoušim vylepšit onpage, rozšířovat obsah, budovat offpage, zapíšu do texťáku a za měsíc/dva zkontroluju co se událo. A takhle pořád dokola. Po několika letech sem si tenhle způsob docela oblíbil, ikdyž stejně to celkem flákám a radši si developim nový weby (teď už to jsou vlastně spíš aplikace:)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 46 hostů