chtěl jsem se vás zeptat, jakým způsobem provádíte průzkum trhu, když vymyslíte nový web? Hledání klíčových slov apod.?
Jsem v tomto oboru úplným nováčkem. Zajímám se o to pouze necelý měsíc. Věřím, že je dotaz pochopitelný
Chceš to upřímně? Žádný průzkum jsem nedělal a řekl jsem si, že tohle chci dělat a šel jsem do toho po hlavě. Imaginární situace - jakýkoli průzkum ti ukáže, že téma, které bys rád dělal, je full, každý do toho dělá. Vedlejší téma je volné, dá se s ním něco dělat, ale ukrutně tě to nebaví. Po čem sáhneš?
Od Michala Majgota navíc několikrát zazněla informace, proč jít do affilu, který dělá spousta lidí. Věřím, že ti to tu Michal popíše sám
Původně jsem nechtěl reagovat, abych nevypadal jak hater... ale mrremo má pravdu, dělej to co tě baví - tam budeš úspěšný!
Pokud máš téma co tě baví a potřebuješ jen pomoci, tak šup na sklik a koukni co se tak za kw hledá ať máš přehled, ale rozhodně se tím neřiď, to je cesta do pekla.
Mám takových pár jednoduchých kriérií, které se týkají podnikání obecně.
1) profíkem se stanete za cca 6 let. Vyberte si obor, který budete milovat a vražte do něj těch 6 let - každý den
2) průzkum trhu vidím asi tak, že by to měl být obor (v tomto případě kampaň), kde mají profící tak moc peněz, aby se mi těch 6 investovaných let vyplatilo a byl jsem ochotný je vyměnit za ty cifry, co tam profíci mají.
Na vysokou konkurenci v affilu kašlete, 99% z nich tomu 6 let nedá, proste jen budujte a vylepšujte pro samotné budování a vylepšování, ten progress by měl být cílem. Najednou se rozkoukáte a zjistíte, že jste to dokázali, aniž byste si uvědomili, kdy se to přesně stalo.