DOVOLENA.CZ a cool URL
Re: DOVOLENA.CZ a cool URL
Info ze SA: "partnerské rozhraní našeho affiliate programu je od dnešního rána plně funkční"
Re: DOVOLENA.CZ a cool URL
Tak tak.. Prokliky, faktury vše opraveno. Nyní běží systém suprově.
Cestujlevne.com - žij dokud můžeš!
Re: DOVOLENA.CZ a cool URL
Jsem jedinej, kdo má problém s množstvím zamítnutých konverzí? V červnu každej druhej/třetí zájezd schválenej/zaplacenej, ale v červenci tak každej dvacátej a stejnym stylem to pokračuje i teď v srpnu. Část trafiku jsem přesměroval na Invii, snad to tam bude lepší...
Re: DOVOLENA.CZ a cool URL
V letní sezóně je obecně konverze horší - část termínů je neaktuálních/vyprodaných, nebo například není místo v letadle, lidé objednávají více zájezdů najednou atd.Miki píše:Jsem jedinej, kdo má problém s množstvím zamítnutých konverzí? V červnu každej druhej/třetí zájezd schválenej/zaplacenej, ale v červenci tak každej dvacátej a stejnym stylem to pokračuje i teď v srpnu. Část trafiku jsem přesměroval na Invii, snad to tam bude lepší...
Re: DOVOLENA.CZ a cool URL
No, červenec 2013 jsem měl konverzní poměr 3.76%. Za červenec 2014 1.93%. Ehh, aha to je konverzní poměr prokliky/objednávky, tak jinak...
červenec 2014 - každej 10. lead schválenej
červen 2014 - každej 3. lead schválenej
červenec 2013 - každej 5. lead schválenej
A duplicity tam skoro žádný nejsou (vidim jména). Spíš naopak, nikdo z těch co měl stav "neaktivní" (storno), už znovu neobjednal. Nevim co s tim affilem provedli, ale je to fakt slabota. Červenec jsem měl nejslabší měsíc z roku
červenec 2014 - každej 10. lead schválenej
červen 2014 - každej 3. lead schválenej
červenec 2013 - každej 5. lead schválenej
A duplicity tam skoro žádný nejsou (vidim jména). Spíš naopak, nikdo z těch co měl stav "neaktivní" (storno), už znovu neobjednal. Nevim co s tim affilem provedli, ale je to fakt slabota. Červenec jsem měl nejslabší měsíc z roku
Re: DOVOLENA.CZ a cool URL
Mám to téměř stejně jako ty, jako letošní červenec je jedním slovem katastrofa, on už i červen ve srovnání s rokem 2013 byl ubohej, ale červenec, to je snad vtip. Když srovnám červen a červenec v roce 2012, 2013 a 2014 tak letošní výsledky u SA jsou velmi špatné, donutilo mě to část trafiku přesunout na Travel Portal a dokonce i na Invii a světe div se, tam konvertuje. Podle toho co jsem zkoušel, přijde mi, že je problém s obsazeností a neaktuálností a tím k velkému množství neaktivních zájemců. Jinak si nedovedu představit rozdíl typu 5 objednávek 1 prodej a 35 objednávek a 1 prodej. No a další věc je, že mi při pohledu do rezervačních systémů samotných CK přijde, že v letošním roce bylo nasmlouváno daleko, ale daleko méně míst a tím bylo vše o hodně dříve vyprodané.Miki píše:No, červenec 2013 jsem měl konverzní poměr 3.76%. Za červenec 2014 1.93%. Ehh, aha to je konverzní poměr prokliky/objednávky, tak jinak...
červenec 2014 - každej 10. lead schválenej
červen 2014 - každej 3. lead schválenej
červenec 2013 - každej 5. lead schválenej
A duplicity tam skoro žádný nejsou (vidim jména). Spíš naopak, nikdo z těch co měl stav "neaktivní" (storno), už znovu neobjednal. Nevim co s tim affilem provedli, ale je to fakt slabota. Červenec jsem měl nejslabší měsíc z roku
Re: DOVOLENA.CZ a cool URL
A to je asi další důvod.freez píše:No a další věc je, že mi při pohledu do rezervačních systémů samotných CK přijde, že v letošním roce bylo nasmlouváno daleko, ale daleko méně míst a tím bylo vše o hodně dříve vyprodané.
Re: DOVOLENA.CZ a cool URL
to mikey: právě, i na twitteru Invie je že je z 80 procent vyprodaná nabídka last minute na srpen... to je dost špatná zpráva... to naznačuje že srpen bude stát za stejný nic jako červenec...
Re: DOVOLENA.CZ a cool URL
Asi máte pravdu, že problém bude v tom, že je většina vyprodána. Každopádně Invia mi konvertuje mnohem lépe než Dovolená, jen škoda tý poloviční provize...
Re: DOVOLENA.CZ a cool URL
Dobrý den Miki, chápu to správně, že tvrdíte, že u Invie je poloviční provize oproti Dovolena.cz? Jak jste na to prosím přišel? V průměru našim affil partnerům vyplácíme cca 2,2 % z ceny zájezdu. Tedy více, než konkurence. Když tak mně prosím napište na partner@invia.cz, Radek affiliate manager InviaMiki píše:Asi máte pravdu, že problém bude v tom, že je většina vyprodána. Každopádně Invia mi konvertuje mnohem lépe než Dovolená, jen škoda tý poloviční provize...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti