stephane: proti tobě samozřejmě nic nemám a už několikrát jsem ti to psal. Nesmíš si brát narážky osobně
ale popořadě..
mikey: raději bych uvítal přímý marketing od různých společností než reklamní bannery z těchto sítí.
stephan: možná by stálo za to, porovnat výsledky. Protože stejně tématický web musí mít zákonitě stejné rozdělení čtenářů. Pokud tedy nejedeš jen přes seo.
Jak mohu nasadit PPC? aniž bych tlačil adsance a podobné? A propo.. na tvém webu vidím stále jen odkazy na pelikána :/ Nezapomeň na fakt, že jakmile nenabídnu odkaz přímo na akci, tak web ztrácí smysl!
Kvalita / kvantita... zkus prozkoumat nabídky detailně, všechny jsou tam, kde mají být. Tzn. dobrá nabídka na hlavní stránce, zajímavá nabídka v diskuzi. Tím, že tlačím 1 - 3 příspěvky denně, oproti ostatním (1 za 3 dny) je dáno právě velkým množstvím čtenářů a jejich chutí. Nemůžeš zase dělit TOP akce od ostatních akcí, tak to nejde. To bych na web psal jednou týdně.
Názor na cestovatelský blog
Re: Názor na cestovatelský blog
Cestujlevne.com - žij dokud můžeš!
Re: Názor na cestovatelský blog
Vždy když se mě někdo ptá, tak radím ať buď na stránky vloží affil nebo PPC, nikoliv obě reklamy najednou, pač jak píšeš adsense / sklik ti poté může vzít konvertujícího návtěvníka za které by jsi měl XXX stovek. Jenže někdy je nutné zkusit obojí, když evidentně nefunguje potenciál affilu.2) s komunitou souhlasím, ovšem s sklikem a adsence moc ne. Byly by tam jen letecké reklamy, což by mi snižovalo zisk z affilů - ale nebudu to tvrdit, je to můj názor na věc.
Je třeba si uvědomit, zda to opravdu děláš pro lidi, zisk není důležitý nebo chceš, aby tě to třeba jednou slušně živilo. Evidentně ale se ziskem spojený nejsi, takže se prostě reklamě neubráníš. Jde to dělat i slušně. Zkrátka uvědomíš komunitu, že se webu věnuješ X hodin denně skoro zdarma a potřebuješ z něčeho žít, tak musíš vložit reklamu, nemusí to být nic násilného. Já tedy podobné kroky naprosto chápu a nevadí mi. Neměli by vadit žádnému slušnému člověku.
S takovou návštěvností si myslím můžeš oslovit i přímo některé prodejce letenek, letecké společnosti, cestovní agentury, apod. Několik tisíc korun měsíčně za banner by bylo. V tomhle případě musíš bý aktivní, nabízet apod...
Problém tedy nevidím u webu (onpage faktorech), ale u skladby návštěvníků. Pokud totiž uděláš web na levné letenky do USA, tak většina lidí, co přijde na ten web (80-90%), tak si chce tu letunku koupit teď nebo v nejbližší době, případně hledá info. Kdežto, když uděláš web o akcích, tak 90% lidí nepřijde tu akci koupit, ale jen pozorují a třeba jak jsem psal 1 - 3 krát za rok nakoupí.
O affiliate a online podnikání píšu čas od času na svém blogu TipInternet.cz
Re: Názor na cestovatelský blog
Jojo, budete mít pravdu
Uvidíme jak se to všechno vyvine, návštěvnost k zahození není.
Uvidíme jak se to všechno vyvine, návštěvnost k zahození není.
Cestujlevne.com - žij dokud můžeš!
Re: Názor na cestovatelský blog
Prosím o kritiku na novou šablonu - http://individualni-cestovani.cz/
Cestujlevne.com - žij dokud můžeš!
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host