Psaní poznámek, organizace nápadů a času apod.
Re: Psaní poznámek, organizace nápadů a času apod.
Za mě určitě Trello (střednědobé plánování) v kombinaci s Todoist (aktivní denní plánování).
Affilák a affiliate manažer/správce - více na mém blogu - propagujte ekologické / šetřicí produkty z Econea.cz. Pro svoji práci využívám affiliate software Affilbox.cz - recenze z pohledu správce.
Re: Psaní poznámek, organizace nápadů a času apod.
Ahojte, za sebe doporučuji používat všechny možné nástroje, které vám pomáhají s efektivitou práce. Je to ale hrozně individuální. Někomu sedí klasické tabulky google, jinému za specializované nástroje za hromadu peněz. Mám taky affiliate programy na různých webech, někde se to vrací, někde je to ztracené Pro mě je důležité určitě na nic nezapomenout a ideálně používat jeden nástroj na vícero použití. Jestli mám být konkrétní, tak třeba AutoCRM je jedním z těch lepších. Ale taky placený. Na těch zadarmo je zas nevýhoda častá reklama a omezené funkce.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host